18 May 2018

A Floret Feast Ruffle Chiffon Off-Shoulder Dress


L'altra sera anziché fare zapping da un canale all'altro della tv come solito fare, ho deciso che era arrivato il momento di dare un'occhiata a qualche shopping online per avere nel mio guardaroba dei nuovi vestiti estivi da poter sfoggiare in queste belle giornate soleggiate che la mia cara Londra mi sta regalando! 

Mi sono imbattuta così sullo shop online Chichwish e mi sono ritrovata davvero nell'imbarazzo della scelta per la vastità di vestiti, top pantaloni e accessori; che ci avrò speso, credo,  mezza serata per arrivare poi a delle scelte conclusive.

Questo che vi mostro oggi è un abito floreale in bianco e nero con tanto di volant, che semplicemente adoro non solo per i volants ma anche per la sua scollatura sulle spalle, che dà un tocco di femminilità al tutto.

Ad esso ho abbinato un paio di sandali cut out con cinturino in nero e una valanga di gioiellini vari in color oro, di cui attualmente ne sono ossessionata e diventata shop addicted..

Che ve ne pare del risultato?

P.S se ancora non l'avete fatto, date un 'occhiata al sito web  in questione  e non ve ne pentirete!

Presto vi mostrerò gli altri articoli scelti.

XX
Faby




TRANSLATION

The other evening, instead of zapping rfom one channel to another of my TV as usual, I decided it was time to take a look at some online shopping to have in my wardrobe new summer clothes to show off in these beautiful sunny days that my dear London is giving to me!

I came across the Chichwish online shop and I really found myself in the embarrassment of the choice for the vastness of clothes, tops and accessories; that I will have spent, I think, half a night and then come to some final choices.

What I show you today is a floral dress in black and white with lots of ruffles, which I simply adore not only for the volants but also for its offshoulder fit, which gives a touch of femininity to the whole.

I combined a pair of black cut-out sandals with strap and a lot of various gold-colored jewels, which I am currently obsessed with and become a shop addicted ..

What do you think of the result?

P.S if you have not already done so, take a look at the website in question and you will not regret it!

Soon I will show you the other selected items.

XX
Faby






Dress / Chichwish

Shoes / Jessica Buurman

Necklace and rings / Asos