25 June 2014

In Capri with Bisbigli


On Sunday, June 22 exactly, was the day of my birthday and celebrate it traditionally always with an escape in the beautiful island of Capri, directly down into my Campania. Even this year, fortunately, I have succeeded in and so I spent a relaxing weekend of sun, sea, tan mission and of my beautiful family. 
Now I'm writing from Milan with a dancer climate, but we know that good things always have a short life! 
In my "hit and run" I brought with me this beautiful reversible green costume of the beachwear's brand Bisbigli of the collection S/S14 and that is the protagonist of these photos along with a sea more blue as it gets! 
I leave you with images to make you dream in a rainy day like this and I wish you a good afternoon. 
See you soon, 
Fabiana








Domenica scorsa, esattamente il 22 Giugno, è stato il giorno del mio compleanno e tradizionalmente lo festeggio sempre con una fuga nella bellissima isola di Capri, direttamente giù nella mia Campania. Anche quest'anno sono, fortunatamente, riuscita nell'intento e ho passato dunque un weekend di puro relax tra sole, mare, missione abbronzatura e la mia bellissima famiglia. 
Adesso vi sto scrivendo da una Milano con clima ballerino, ma aihmè sappiamo bene che le cose belle hanno sempre una breve durata! 
Nella mia "toccata e fuga" ho portato con me anche questo bellissimo costume verde acqua reversibile del brand di beachwear Bisbigli della collezione S/S14 e che rappresenta il protagonista di queste foto insieme ad un mare che più azzurro di così non si può!
Vi lascio alle immagini per farvi sognare in una giornata di pioggia come questa e vi auguro un buon pomeriggio.
A presto,
Fabiana