28 December 2012

Special shoes for a special night!


Sometimes the best result for a look not necessarily dependent on a particular dress, but rather are the accessories that can always make their difference and it is for this reason that today I propose a selection of shoes, in particular we talk about sandals, suitable for those special occasions or just to emphasize more than a look, that would otherwise be trivial! My favorite among these are those Kallisté with overlapping bands in satin material, sole square toe and ankle strap.
What do you think? Do you love, sometimes, to buy "special" shoes too, that you buy just for the sake of wearing them maybe once?
A big kiss,
Fabiana





A volte il risultato ottimale di un look non dipende necessariamente da un particolare abito, ma bensì sono gli accessori che da sempre possono fare la loro differenza ed è per questo motivo, che oggi vi propongo una selezione di scarpe, in particolare parliamo di sandali, adatte per quelle occasioni speciali o semplicemente per enfatizzare al massimo un look, che altrimenti risulterebbe banale! Le mie preferite tra queste sono quelle di Kallisté con sovrapposizione di fasce in materiale satinato, suola a punta quadrata e cinturino alla caviglia.
Voi cosa ne dite? Piace anche a voi, talvolta, acquistare modelli di scarpe "speciali", che comprate solo per il gusto di indossarle magari per una volta sola?
Un grande bacio,
Fabiana